داستان های کوتاه

داستان های اموزنده, داستانهای عاشقانه،داستانهای تکان دهنده،حکایت های قدیمی و ....

داستان های کوتاه

داستان های اموزنده, داستانهای عاشقانه،داستانهای تکان دهنده،حکایت های قدیمی و ....

یک زوج خوشبخت!

زوج خوشبخت و موفقی رو می‌شناسم که مدتهاست بدون کوچکترین مشکلی،رابطه‌شون ادامه داره و هیچ‌وقت هم با هم دعوا و بزن‌ بزن نمی‌کنن !

یه روز از این زوج موفق سوال کردم:
دلیل موفقیت شما چیه؟ چرا هیچ وقت با هم دعوا نمی‌کنید!؟
آقاهه جواب داد: ببین! من و خانمم از روز اول، حد و حدود خودمون رومشخص کردیم و قرار شد خانم بنده، فقط در مورد مسائل جزئی حق اظهار نظر داشته باشه و من هم به عنوان یه آقا، فقط در مورد مسائل کلی نظر بدهم!
گفتم:آفرین! زنده‌باد رفیق! تو آبروی همه‌ی ما مردا رو خریدی! من بهت افتخار می‌کنم!
حالا این مسائل جزئی که خانمت در مورد اون‌ها حق اظهارنظر داره، چی هست!؟
آقاهه گفت:مسائل بی‌اهمیتی مثل این که :
ما چند تا بچه داشته باشیم، کجا زندگی کنیم، کی خونه بخریم، ماشین‌مون چی باشه، چی بخوریم، چی بپوشیم و با کی رفت ‌و‌ آمد کنیم و …
گفتم: اِ… منکه رسما هنگ کردم!پس اون مسائل کلی که تو درموردش نظر می‌دی،چیه؟!

آقاهه گفت: من در مورد مسائل مهم منطقه خاورمیانه، انقلاب کشورهای عربی ، نوسانات دلار، قیمت نفت و اوضاع جاری مملکت نظر می‌دم.

به نقل از:

http://iran1390.com/?p=7325

نظرات 2 + ارسال نظر
سنی دوشنبه 21 آذر 1390 ساعت 08:24 http://harirebeheshti.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد